Strategy

Personal Branding
Middels Trinity Methode

De Trinity Methode: Drie fundamentele pijlers die ervoor zorgen dat je opvalt. Daarmee zet je jezelf op LinkedIn neer als Personal Brand, op een manier waarmee je de resultaten binnenhaalt die je verwacht of die zelfs overtreffen

Details
01
Profiel Optimalisatie
Je LinkedIn-profiel is een eerste indruk die iemand van je krijgt. En dat moet je goed doen. Het is niet gewoon een online cv – het is je digitale visitekaartje, je persoonlijke billboard en je grootste troef om de juiste mensen aan te trekken. Voor de profieloptimalisatie nemen wij alle belangrijke zaken en details onder de loep om ervoor te zorgen dat je pagina precies die boodschap overbrengt die potentiële klanten aanspreekt.
02
Contentstrategieën
Het gaat niet alleen om zichtbaar zijn, maar vooral om zichtbaar zijn op de juiste manier. Onze contentstrategie helpt jou om regelmatig waardevolle informatie te delen die jouw expertise laat zien en je neerzet als Thought Leader in jouw branche. We willen niet alleen kennis delen, maar ook een emotionele verbondenheid met jouw publiek opbouwen. Dat zorgt voor een sterk netwerk en trekt ook nieuwe bezoekers aan.
03
Outreach-strategieen
Netwerken op LinkedIn is een sterke strategie, maar alleen als je het goed doet. Onze outreachstrategie draait om het selectief uitbreiden van je netwerk met mensen die belangrijk zijn voor je business. We helpen je om effectief in contact te komen en te blijven met je (potentiële) klanten.

Wat Levert dit jou op?

Met de Trinity Methode bouwen we aan een duurzame, authentieke aanwezigheid op LinkedIn. Je bent niet zomaar een bedrijf; je bent een thought leader, een expert in jouw vakgebied. En het mooiste is: door je personal brand op de juiste manier te gebruiken, groeit je business mee. Onze aanpak zorgt ervoor dat jouw netwerk organisch groeit met mensen die echt waardevol zijn voor je bedrijf, zonder dat je hard hoeft te verkopen.

Aantal maanden
1e
Voorbereiding van alle tools en systemen
In deze maand doen we de voorbereiding van alle tools en systemen; jouw 3 maanden gaan pas in als we live zijn gegaan.
2e
Profieloptimalisatie doorvoeren
Profieloptimalisatie doorvoeren en  start van de outreach- & contentstrategie.
3e
Volledig ontwikkelde contentstrategie
Volledig ontwikkelde contentstrategie met wekelijkse posts en de eerste virale waardedocumenten.
4e
Verdere optimalisatie van de contentstrategie
Verdere optimalisatie van de contentstrategie en uitgebreideoutreach campagnes om je netwerk te laten groeien.

Wat heb jij in drie maanden?

Een geoptimaliseerd LinkedIn-profiel dat bezoekers omzet in klanten.

Een solide contentstrategie die je zichtbaar maakt als autoriteit in jouw vakgebied.

Een sterk gegroeid netwerk van interessante connecties.

Waardevolle rapportages die de voortgang en resultaten inzichtelijk maken.

Jij bent het merk,
Wij maken het groot

Branding veranderd, verander mee

Laten we praten